onsdag 26 september 2012

Är det bara jag....

...som inte kan låta bli att lägga upp ett nytt projekt på stickorna alltför ofta?!
Har alldeles för många pågående projekt liggandes, som jag dock tar fram och stickar några rader på då andan faller på. Men så fort jag får inspration till något nytt (ofta då jag ligger vaken på natten eller tidigt på morgonkvisten) vill jag genast komma igång! Borde nog ta mig i kragen och göra klart några! Men inte idag! :) idag stickar jag på denna nya kofta som jag stickar runt på rundsticka, uppifrån och ner och som ska klippas upp sedan! Något jag aldrig testat förut men ack så smidigt om det funkar! :) Någon som testat klippa upp förut?

2 kommentarer:

  1. Super snyggt garn. Är det Järbo?

    SvaraRadera
  2. Ja det är Järbos Raggi.
    Visst är det alldeles underbart! :)
    Till och med kärleken ville ha en mössa i det. :)

    SvaraRadera