lördag 13 oktober 2012

Det här med val av garn....

Är det bara jag som tycker att det är både svårt och roligt att välja garn till nya projekt?!
Jag tycker att det är svårt att veta vilket garn som passar till vad, svårt att veta vad det e för slags garn (om man inte använt det tidigare), om det nopprar sig eller inte.... osv
Sen vill jag helst använda garn som klarar av att tvättas då jag har små barn, är förskollärare och för att jag själv ofta lyckas söla ner mig. :)

Just nu funderar jag mycket på garnerna Lima och Karisma från Drops men är även sugen på att prova att sticka något i Kampes. Och så har jag snöat in mig på koftor! För det kan jag aldrig få för mycket av!

Tips och respons på olika garner och de jag klurar på (nämnda ovan) mottages gärna! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar