torsdag 24 september 2015

Nu var det ett tag sedan igen....



Jag har som blivit otroligt seg på att blogga, trots att jag tycker att det är roligt varje gång jag gör det. Fast det är mestadels för att jag så sällan sitter vid datorn nu för tiden. Den är som oftast upptagen av någon annan familjemedlem då jag tänker att jag ska sitta en stund.

Stickar gör jag som vanligt fast det har nog blivit lite mindre med det också de senaste dagarna för jag har sytt lite. Men mer om det sedan. :)

Min vimpel kofta har jag klippt upp och använt en del. Fast några knappar har jag inte sytt i ännu. Bilder på den kommer framöver.
Det var väldigt smidigt att sticka knappkanterna innan jag klippte upp steeken!
Blockningen blev ju på det sättet väldigt enkel. Så det kommer jag garanterat göra fler gånger. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar