fredag 1 januari 2016

Nytt år




År 2015 har i det stora hela varit ett bra år. Men har periodvis tagit mycket energi och tanke kraft.
Både jag och maken har funderat över vad vi vill här i livet, vill vi bo där vi bor, vill vi jobba med det vi gör etc.
Jag har valt att byta jobb, samma yrke men ny arbetsplats både till det bättre och det sämre.

Jag tänker mig och hoppas på att år 2016 ska bli ett år i förändringens tecken i vissa delar av livet.
Jag vill skapa och vara mer kreativ!
Jag ser fram emot odlings tiden men känner mig där ganska begränsad av mitt lilla växthus.
Vill sticka mer sockar och förhoppningsvis börja gilla det. :)
Använda mer av min garn stash och rensa ur den ännu mer. 
Göra klart eller repa upp projekt som blivit liggandes och tar plats.
Sy mer!
Publicera egna mönster!
Kanske även blogga mer... 
 Men summan av kardemumman för detta år är att jag vill göra mer av sånt som gör att jag mår bra! :) 

 

Avslutar med en liten titt in i vårt vardagsrum. 

1 kommentar:

  1. Alltid spännande att blicka tillbaka på året som har varit! Den senare delen av ditt inlägg stämmer väldigt bra in på mig oxå. Gott Nytt År! Kram ❤️

    SvaraRadera