söndag 19 maj 2013

En lång historia...

Denna stickning har jag påbörjat alldeles för många gånger. Tanken är att det ska bli en blivande födelsedagspresent till lillan. Som tur är så fyller hon inte år förns i november. :)
Jag har påbörjat, inte blivit nöjd och rivit upp och hållt på så många gånger, denna är nog den fjärde men den ska också rivas upp. Är nöjd med färgvalet men randningen blev för bred tycker jag.
Jaja bara att börja om. :)
Det är en sån där mittemellan stickning som jag plockar fram ibland. 


Någon som vet vad det beror på då bilderna blir som "korta och tjocka" Ser ju inte klokt ut! Speciellt raggsockarna som jag la ut häromdagen. Jag har inte gjort något annat än hur jag brukar göra nämligen. :/

2 kommentarer:

  1. Hej:D kul att du tyckte om sjalen, den är från Ravelry och heter Sotia. Hoppas du hittar den, annars får du skriva igen så kan jag ta reda på mer!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Lina!
      Jag ska genast gå in och titta efter den! :)

      Radera