måndag 13 maj 2013

Minns ni dessa.....





 Minns ni dessa vantar som jag stickade till min stora lilla grabb!? Han hade önskemål om vantar så självklart fick han ett par. Han använde dem flitigt i någon månad,det var de enda som dög, bättre betyg än det kan man ju inte få! :)

Nu i helgen då jag rensade ut vinterkläderna hittade jag dem och nu ser de ut så här:
                                                           (dålig bild, jag vet)
De har blivit alldeles hoptovade och har krympt en massa. Fast de har aldrig tvättats endast blivit väldigt använda i snön. :)
Tummarna är alldeles tovade och endast nån centimeter lång. :)
Inte visste jag att det kunde bli så pga användning. :) Men jag hade inte hjärta att slänga dem så de fick åka ner i en låda som bars ut i väntan på nästa vinter (dock lär de ju aldrig användas igen)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar