söndag 22 november 2015

Sköna söndag





Jag och liten var ute en sväng i snön idag. Tyvärr så tycker jag att det är rätt trist att vara ute vintertid för det finns ju inte så mycket att påta på med förutom att skotta och hur kul är det?



En liten gran fick följa med in. 


Jag var även ut i garaget och rotade fram en gammal tavla. Denna har inte hängt uppe sen jag och käre maken flyttade ihop i vår första lägenhet för sisådär 13 år sedan. Passar rätt bra där ovanför kökssoffan.  Jag såg den i ett förråd på ett jobb jag hade då och sa att jag tyckte den var fin, en kollega frågade då om jag ville ha den. Den hade legat och skräpat i förrådet bra många år tydligen.


Hittade även en ljusslinga väl dolt i städskåpet som fick en provisorisk plats i hallen.

Jag gillar då man kan förnya sig med "ny gamla" saker man hittar hemma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar