måndag 30 november 2015

Beställnings vantar



Jag fick till min stora glädje en förfrågan på instagram om jag stickade vantar på beställning. Så dessa gjorde jag. Kändes jättekul att få en beställning eftersom det är så himla roligt att sticka och extra härligt om jag kan värma någon annan där ute i vintern.Jag föreslog ett hantverksbyte eftersom beställaren gör egna ekologiska hudvårdsprodukter, så det blev det. Jag ska visa upp dem framöver. Jag tycker att det är fantastiskt att man kan ta tillvara på varandras kunskaper. Jag är så himla nöjd!

Däremot grämer jag mig över att mörkret har kommit. Det blir ju så himla tråkiga och mörka foton.

Garn: Kampes tre trådiga ullgarn
Stickor: Rundsticka 3,5 mm
Mönster: Mitt eget
Totalt  170 meter garn

1 kommentar:

  1. Superfina vännen! 👍🏻 Du får hoppas på att snön kommer snart så att den lyser upp i vintermörkret. Kram ❤️

    SvaraRadera